Trött Trött Trött,,,,

nu har Pilen åt hem och nu är varje handtag på plats.
Lite lådor att skruva in i skafferiet och väntan på ugnen
som skall komma på fredag och efter det elektrikern.
Sedan,,,har vi vårat nya fina kök,,,jag kan ju avslöja att
att det har gjort susen för hela köket vi kan inte fatta
att det är vårat kök :)

Thelma har återhämtat sig efter olyckan,,men just nu har
mjauat,,,eller rättare sagt vrålat,,,presic könsmogen,,kul,,,NOT!!!
Fy detta är femte dagen hon är lite lugnare i dag men just nu
låter hon som en ylande varg,,,,,jag blir toktrött på
detta ljud har sovit dåligt i 4 nätter,,,,,mina mörka
ringarna under ögonen är numera en assosiar i mitt
ansikte,,,,,måtte detta ylande ta slut inom kort.

Men snart är det AllaHjärtansdag och min käre har
den bästa present att vänta,,,skall inte tala om vad
det är ,,,han är ju här och läser mellan varven,,,men
en barvakt behöver vi till denna dag men det ordnar
sig,,,tror jag,,,det är långt fram.

                               GONATTA


Den tröttaste mamman och den tok ylande men dock sötaste katten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande det ska bli att se ert nya kök! Jag är så nyfiken! Det är värt all väntan och det verkar som ni får god hjälp!



Hoppas Thelma slutar snart...det kommer kanske en liten kattungskull till sommaren, eller är hon bara en innekatt?



Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag! Jag fick just veta att min man ska på 4 dagars jobb i Finland över helgen...tjohoo...jag får fira med mitt lilla hjärta...Flisan istället. Det blir mysigt det med! /D

2009-02-10 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0