Jag& Min docka,,,

hon gillar dockor.

Och släpar på sina dockor det skall vara med i sängen,när
det är morgon skall de vara med och dricka välling och bär
i och ur sina dockvagnar,,,så söt.

Hon är så fin i sina hårtofsar och sitt härliga hår,här är bilder
i från helgen,,,








Själv är hon lika söt som en docka min lilla tjej!!!!

Dagisfröken brukar skratta när hon kommer med sina hårtofsar och knutar
och undrar  Hur länge det skall vara i håret idag!!??

Men kors i taket satt det i håret hela dagen i dag till mammas förtjusning
som är allerkisk med mot hängade hår i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej du fotoramarna har inte kommit upp ännu, hoppas på imorn. Det var bara 2 st som du såg som ska ligga på hyllan.

Nej nu ska jag åka hem, jobbet väntar igen om några timmar..

Kramis

2009-02-24 @ 22:35:16
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: D & E

Men vilken bedårande outfit hon har idag då liulla gumman! Jag tycker hon är så söt Vega! Hennes hår är att betala för alltså. Kram på er fina människor!



/D & E



Ps. Håller med om ditt förra inlägg. Lindex har verkligen bra kläder. Både prisvärda och med lite olika stilar. Hittade en så läcker kråsskjorta där idag som blir utsnygg på Elise till ett par jeans Ds.

2009-02-25 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0