Nytt år och ny Hairlook,,,

livet är fullt med överaskningar.

I morse när jag vaknade så visste jag inte att jag skulle
bli en readhead men jag har ju mina funderingar på färga
över mitt blonda hår.

Jobbade sent och kände att det var dags just i kväll
for the BIG changes.

Mitt nya jag och jag stortrivs nu fattas bara
den nya nyårs outfiten, mina pojkar här
hemma jublade när jag kom hem den minste
sov får se vad hon säger, jag har lovat att ta
hem saxarna till min familj som aldrig blir
klippta, min käre make "hotar" att gå in på
en Drop in,,,,,fniss.

Det blev inte bara ny färg utan hårklipp också
i egen design,,,,allt går som man brukar säga.






Kommentarer
Postat av: ylva palm

WoW vad häftigt!!! Skitsnyggt!!

Du är modig du tänk om jag bara vågade ändra färg?

Kram

2009-12-29 @ 14:58:55
Postat av: Martina

Blev en jättefin färg och frisyren var jättesöt:)

Som jag sagt förr, du passar i allt!



2009-12-29 @ 19:49:42
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0