Skola och skinn,,,

jackan på.
Höstens kyla närmar sig på morgonen och ännu en vecka har gått
på nya förskolan och skollivet.
Det har varit riktigt ös och det kännssom en enda karusell två dagar
denna vecka har jag lagt mig och sova före 21 för att sova i kapp lite
tid.
Jag har en dag glömt jobbnyckeln en annan dag var jag på tåget utan
plånbok alltså inget tågkort och inga pengar att betala med ja de var
nog dags att sova i kapp tiden.
Vega har konstiga drömmar och kan tjuta rakt ut i sömnen 2-3 gr per
natt,,,får jag störd sömn funkar jag inte.
Tack o lov verkar de vara över kanske alla nya intryck med ny förskola
och allt,,lille hjärtat.

Men nu känns det efter 2 veckor som vi fått något så där morgonrutin
och jag har hunnit med mitt 8 tåg varje morgon,var lite orolig hur det
skulle gå att hinna för nu skall det ju lämnas på 2st olika ställen,TACK
och lov att vi numera har 2 bilar annars skulle det bli KAOS.




                                COOLA SYSKON

Kommentarer
Postat av: Martina

Den där jackan är så cool!

Och deras skor med!

2009-08-29 @ 18:44:50
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: D & E

2009-08-29 @ 21:17:34
Postat av: D & E

Den där skinnjackan fick Elise av sin mormor. Så cool så man kan dö. Det där flicksöta försvinner och fram kommer en rock´n´roll brud, precis som mamma gillar =)

2009-08-29 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0