Min otroligt,,,,

duktiga tjej.

Efter 1 timmes läggning i går när mamma tagit "tjuren i hornen" så
var det dags i kväll igen.

Efter 10 minuters sagoläsning släckte jag lampa och Vega sa: Gonatta
och jag gick ut och stängde dörren.

Tyst,,,,tyst,,,inte ett ljud
Inga fossingar,,,ingenting
Inte ett endaste försök att ta sig upp ur
sängen,,,,när där somna hon direkt och
efter en saga om prinsessa som sover
i en prinsessäng så vill väl Vega inte vara
sämre,,,,men saker o ting kan ju förändras,,
,,men just nu verkar hon trivas med sitt "nya"
rum o säng,,,,och hon dessutom sov hela
natten utan problem utom lite prat i sömnen
och drömmar.

 
                             MIN DUKTIGA STORA TJEJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0