Äntligen hemma,,,

i kvällensprogram gjorde de ett prinsessrum.

Själv missade jag pogrammet men fick det heta tipset av Cilla,tusen tack,
min egna inrednings expert, jag fick tips av henne med hyllor o fransar
och det var just vad det visade här i kväll,,,du kan du Cilla som jag ALLTID
sagt.

Här ser vi också en sänghimmel och jag väntar på min som jag beställt
till Vegas säng det kommer bli mysigt med lite textil

Här är rummet i från kvällens avsnitt av äntligen hemma:


Jag hoppas till helgen hinna på mina ärrende för att skaffa förvaring till
Vegas rum och lite andra prylar,,,jag håller tummarna att jag skall hinna
med det.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Gulliga Malin, -jag blir alldeles generad : ) Jag har ju Faktiskt inte gjort något - vi bollade ju bara lite idéer du & jag! Du har ju HUR mycket idéer som helst så jag tycker du ska tacka dig själv!

Men visst är rummet fint! Prinsseskuddarna : ), tror bestämt att mallen för prinsseskronan skulle läggas ut på deras sida. Röda överkastet med guldfransen - sååå fint! Kram kram Cilla

2009-04-22 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0