Höstskor,,,,

Japp då var det höst och kylan närmare sig

Jag letar svarta stövlar eftersom förra årets gick sönder efter 2-3 månader,,,suck

Stövlar är inget jag kan vara utan så jag hade 15 min igår innan tåget skulle gå
jag hittade ett par jag gillade,,,men vad händer!?

Så klart är det inte bara jag som har bamsefot min storlek var slut,vaddå slut menar
ni att jag e försent ute???
 Skall man behöva leta stövlar mitt i sommaren eller!!!

Jaha så i dag fick jag fortfarande gå med mina sommar skor men jag valde
en färgstark strumpa som lyfter humöret dessa evigt regnade dagar.

Om någon har missat det så har det regnat varje morgon sedan inskolningen.



Dags att redan tänka på overaller till kidsen fastän snö e långt bort för annars
är väl det också slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0