Ett fång blommor,,,

kom min man med i morse efter han slutat sitt nattskift.



Ja i dag är mamma 1 år äldre och tack för alla SMS jag har fått idag på
telefonen jag hade 9st efter jag slutat jobbet:-)
Tänk att folk kommer i håg att man fyller år fastän man är så "gammal"
min man över röste mig med presenter i förskott förra veckan bara
massa bra saker som strykjärn,kaffebryggare,brödrost och en rosa
hårddisk(att spara alla mina bilder med) och dessa fina blommor i
dag.
Tusen tack min käre man som är det bästa som finns, firandet i dag
blev kort.
Jag hade önskat taco middag innan mamma var tvungen att gå på
föräldrarmöte,,sedan jobbar pappa så Jens var här en stund och tog
hand om våra juveler.

Jag har också blivit sponsrad av mamma på en jättefin jacka som
kommer på bild en annan dag,den kommer snart till använding för
usch vad det har blivit kallt fort,,,burrr

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Ett stort grattis från fam Lönngren Sordo!

2008-09-10 @ 21:41:28
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: christine & alice

Ursch såc pinsamt att jag inte visste att du fyllde år! och inte säger du nått heller på en hel timma!! men massa grattis ändå!!

2008-09-10 @ 22:37:38
URL: http://myalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0