Pysselkväll,,,,

fastän man vet att en hel del grejor skall fixas inför ett barnkalas
Så sitter man ju då aldrig 3 veckor innan och förberder sig,,nej
precis samma vecka såååå klart.

I dag var jag på Ikea (mitt andra hem) med Therese och köpte
ett blått tyg för 37kr som jag har gjort en fiskdamm av,,,se vad
jag fick till för en liten penning och lite kreativtet.

Klippt ur fiskar och bläckfiskar av tyg jag hade hemma,,,just
i dag har jag limmat fast fiskarna men det skall nog bli en
sväng om med symaskin,så kan jag ha det vid fler kalas
tillfällen.

Sedan målade jag en välkomns skylt till kalaset,,,

  



Jag fann också gardiner till vardagsrummet men jag behöver hjälp av min man
att skruva upp gardinstängerna som bara rasar ner för mig,,,vi har det mest
värdelösa väggar att sätta upp saker på alla skruvar i världen rasar ut,,,
sånt kan göra en ursinnig,,,men men efter lite tåla mod så kommer det nog
upp i morgonkväll när min man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0