Snöyra,,,,

snö flingorna forsatte att falla i morse
Då vi har en liten slänt som e områdes pulka backe
Full smockad av barn och föräldrar, elliot tjatade redan kl 8
så fort han vakna om pulka backen.
Så på förmiddagen var vi där och åkte och Vega åkte
själv och Elliot sprang med på sidan om.

  


  

  



Helst av allt så ville jag inte behöva ta bilen någonstans i dag men jag behövde
nytt tågkort till i morgon och blöjorna var slut på dagis så köpte vi lite frukt
och glass och Elliot passade på ta alla frukt klistermärke hann fann i frukt
avdelningen,det var en snabbis på ICA och när vi skulle köra tillbaks var det
värsta snöyra och blåsde lös snö överallt.


   

Efter yrvädret och stormvindar vart belöningen glass och det är ju inte
helt fel.


Nu sover barnen och jag skall ta mig en långbad med tända ljus och
lägga mig tidigt känner att jag har börjat få ont i halsen,usch inte bra.

I morgon kommer vår KÄRE och EFTERLÄNGTADE pappa.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Hopp!

Vi måste ses snart!!

Vart har du köpt Vegas rosa hjälm??

KRAM

2008-11-27 @ 09:28:46
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0