Vilken sommarvärme,,,

två utslagna syskon
Tänk vilket 25gradigt sommarväder vi fick,Helt otroligt!!!

image1624

I går kväll hade vi ordnat med barnvakt för jag& min man var utbjudna på middag
TUSEN TACK Therese för den underbara middagen ni bjöd på resturang "il forno"
mycket god mat o vin och vi njöt av bli serverad i lugn och ro och att vi dessutom
kunde sitta utomhus HELA kvällen
Stort Grattis på födelsedagen Therese,,,tänk just nu e vi jämn gamla i allafall
fram till hösten,,,hihihi
Mera LYXIGA middagar för småbarnsföräldrar,,,trevligt färre.

Kommentarer
Postat av: D

JA! Jag håller med! Mera lyxiga (fast egentligen går det bra med vad som helst för min del) middagar för föräldrar. Min högsta önskan just nu är att åka på semester och bo på hotell. Då skulle jag få all mat serverad, slippa bädda sängen och över huvud taget slippa se vardagssysslorna som måste göras hemma. Åh, vad jag längtar efter det... /Dèsirée

2008-05-11 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0