Regnig promenad,,

I dag var det inte alls det dära härliga vårvädret
Men är man 1 år och ute och går i regnkläder(för första gången)
då har man fullt upp och tänka på annat än väder och vind


I dag somnade jag så där härligt i mammas famn innan min promenad

så annorlunda marken såg ut i dag!? Massa vatten och lera,,,intressant!!

Säkrast att stödja mot vagnen i alla dessa regnkläder

Nej där borta ser det kul ut,,,jag drar!!

Oj vad det går,,,det e ju riktigt kul att springa

Kul kul kul

Nu måste jag sätta mig och vila

Nej det var för långtråkit ,,,upp igen

Hjälp jag ger upp,,,helt färdig,,,det e rätt Skönt att få glida runt i vagnen

image1161

Måtte det snart bli vår,,,så jag slipper alla dessa kläder, Kram "robot" Vega

Kommentarer
Postat av: Martina

Så fin hon var i blått!
Hon har ju så mycket fina kläder!
Hur går det själv då, har du hittat nån jacka:) Haha..

2008-03-13 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0