Molly 1 år,,,

tänk vad tiden går
Molly blev 1 år i dag och det firade hon i dag med alla
hennes vänner
Full fart med gott fika och otroligt mycket barn
i från alla håll och kanter,,presic som det skall
vara när man firar en ett åring

Så HURRA HURRA HURRA för
sötnosen Molly som har blivit 1 år

Hennes mamma hade bullat upp i
massor och även på bilder här kan
ni även skymta fantastiska tavlor
som Mollys mamma målat SUPER
fina!!!!

image1025
Här är Molly mitt uppe i paketöppningen,,massor av roligt fick hon





Lite blandade kort i från Mollys kalas och alla hennes vänner i från alla olika vinklar,kolla
in Vega och Milton när det ser sina egna spegelbild,,,hihi så söta:-)


image1049

I kväll var det också föräldrar möte på dagis,,,snyft,,,oj vad vi kommer sakna detta
fantastiska dagis,,,,när vi flyttar,,,de e synd att vi inte kan flytta med dagiset också det
hade varit en bra lösning,,efter mötet var det fika med en viss "bordsplacering" där barnen
fått ritat sig varsina självporträtt och en kort beskrivning så vi föräldrar fick leta rätt
och gissa vart vi skulle sitta,,,mycket roligt

på Elliots lapp stod det:
"Jag har bruna ögon.Jag har kort hår.Jag tycker om att leka med en
boll,pussel,bilar.Pasta är den godaste maten.Rita gubbar är jag bra på."

Ja hans själv porträtt ser ni ju själva här på bilden,,,tänk vad han skall tycka
det e kul att läsa detta när han blir större

Jag skriver den här bloggen till och för mina barn så att de kan själva läsa
den när det blir större och att
alla dessa vardagliga ting som man ej kommer
i håg att åter berätta alltid kommer att finnas i minne,
att det kan alltid se tillbaks
på sina barndomsminnen i alla
dessa olika faser man har framför sig i livet
och så är det kul för nära och kära som kan få dela våra stunder och att våran
familj i Argentina kan få dags färska bilder på sina barnbarn!!!
Minnen och händelser i livet är för att dela med varandra
och tiden är för kort för att se sina kära så mycket som man vill ,,,så ett
tips är,,,att börja blogg du me:-)

NATTI NATTI La familia

Kommentarer
Postat av: D & E

TACK för hjälpen med handduken till Flisan idag. Vi slapp bulan! / Dèsirée & Elise

2008-03-05 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0