En Stockholmsdag,,,

det är alltid lika kul med shopping i stockholm
Det finns hur mycket som helst att shoppa :-)
Men jag hitta absolut inga svarta stövlar vilket
resulterade att jag hade bara mina korta
svarta snowjoggers,,,,och de vill säga att
jag var det only one som var på nattclub på
stureplan,,,klädd i svarta snowjoggers,,,hahahaha
Jag fundera just på att vad skall jag säga om
vakten på pekar mina skor,,,jo jag vill inte se
som alla andra,,,HAHHAHA
Ja en jätte härlig dag med shopping det var några nya
överdelar en ny kjol och  lite smått och gott till
familjens minsta
Sedan var det födelsedagsfirande hos Anna där
vi fira Anna,Malin och Erika
Hur trevligt som helst med UNDERBAR mat
och dessutom schlager final
Och för en gång skull rösta jag på
rätt låt
Bra jobbat Perelli du var bäst en riktig
glamour sessa som du e!!

Sedan var vi ut och dansa och hade kul
och i Stockholms uteliv handlar det inte om
att gå hem kl 2 utan det e bara början av
kvällen,,,så inte många timmars sömn hade
jag och Erika på hotellet men en underbar
Hotellfrukost,,,mums

       

image1189


        

    ,,,födelsedags"barnen"


Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Vad härligt med tjejmiddag. Det är något jag saknar väldigt mycket.

Du var säkert skitcool i dina snowjoggers :)

2008-03-17 @ 09:35:13
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0