Våran underbara,,,

pappa har kämpat så för att få golvet klart denna midsommarhelg

Och så blev det KLART,,,och det blev jätte fin ljust och härligt
nu fattas bara golvlister

Soffan kom på plats och våra 2 gungfåtöljer som är med klädsel
svart vi har också köpt med vit klädsel och dessa överdrag
går att tvätta själv,,,super
En fåtölj har en mönstrad tyg vi e super nöjda,,,den är
också skön att sitta i trots en enklare och nättare modell
än den förra.

Vega och Elliot får äntligen springa på lite mer kvadrat nu
när vardagsrummet kommit på plats och tven har kommit
upp,,,ja det känns mycket bra

Samma golv skall läggas i köket men dörröppningen skall
bli bredare och bort med valvet så golvläggningen är
nu klar i vardagsrum och hall,,,



åh nu kan jag äntligen få lite plats att springa på Hurra äntligen golvet på plats 



  



Bra kämpat papsen,,,du e bäst,,,se så fint vi fått det tack före dig,även
om du varit tråkig som inte har haft tid med oss,Love you,PUSS

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh så fint det blev!

Modernt o fint:)

Måste bara komma o se i verkligheten!!

2008-06-22 @ 21:44:21
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: malin

Hej hopp!!!

Jag jobbar nu mån till onsdag och upptagen på torsdag men sedan kan vi på fredag!?

KAN NI???

Vad kul inrednings web verkligen de lantliga hade dem,,jättefina utesaker tycker jag



Men jag hittade inte din lampa,,,har du blivit kär i just lampor??



Vi behöver lampor också,,,ja säg vad man inte behöver,,,HAHHAHAHA



Men du vad kul att ni fick en mysig midsommar,,,kul om ni kunde på fre



KRAMIS

2008-06-22 @ 22:56:27
URL: http://minipeople.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

Jo men jag kan på fredag! Men ska jag komma själv med kidsen på dan eller ska vi komma allihopa på kvällen? Vet att mammsen också är sugen på att haka på.. Kanske kan ha lite knyt grill?

2008-06-23 @ 09:38:48
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va super duper fint ni fått,måste bara komma och titta live. Det är jätte jobbigt att renovera men belöningen får man ju verkligen när det blir så himla fint.Ringer sen. KRAMAR i massor

2008-06-23 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0