Promenad,,,

på kvälls kvisten tog Jag & Vega en promenad innan pappa åkte
till jobbet,Elliot ville hellre stanna kvar på gården

Så vi utforskade  el-ljuspåret som endast ligger 5min
i från oss,,,så nu finns inga ursäkter,,,bara till
att investera ett par spring skor,,

Så underbart att ha skogen så nära luften,grönskan,färgerna
lugnet,fågelkvittret och doften av renhet och natur och mitt
i allt detta träffade vi på Anna-lena med barnen så då
fick vi mammor tjattra av oss och Sara var så duktig och
promenerade på me oss utan de minsta gnäll och i hopp
att få se en älg,,,vilket vi inte såg,,,de finns tydligen o huggormar
också,,,ja jag är väl inte världens lantis,,,alldeles för djurrädd
men det blir kanske bra att trimma på spurten om jag möter på
en älg,,,hhahahaha då lär jag sätta rekord i detta el ljuspår,,jag lovar!!

De 5åriga sara tjatade på sin mamma var hennes lovande fotbad
som aldrig blev av,,,ja just det fotbad,,,snacka om att Sara är en riktig
sessa,,,Vega har mycket att lära av henne,,,Haahhahaa

   

När vi kom hem hade Elliot ångrat sig att han inte följde med och när han fick
höra att vi träffat på Sara vart han så besviken,,så då tog vi en ytterligen en
prommis och Elliot cyklade.

 

Till kvällen ladde Elliot och jag upp med chips & dipp inför fotbollsmatchen,,,men ur
åkte Svergie ur EM,,,,suck
Inget samspel ,ingen gnista ,inga mål,,,,fy vad dåligt
Jag tror vi har för höga tankar om vårat nuvarande fotbollstrupp in med lite
yngre vågade spelare,byt tränare,,,,absolut behöver truppen backup av
Elliot i framtiden,,,
Nej Grattis Ryssland spelar ni som i dag så e nog EM guldet er med den gnistan,samspel
och all den energin och rörelse på plan och vågat spel ja då händer det grejer,,,,

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hahhah, gänget ser lite trött ut! Vilken trevlig kväll det blev, det var nog meningen att vi skulle springa på varann! Fotbadet blev äntligen av och det nästan knockade en prinsessa med varmt om fötterna efter en "lång" promenad... Glad midsommar kompisar!

2008-06-19 @ 07:23:47
Postat av: fam Sordo-Lönngren

Åh, vad härligt det ser ut. Jag saknar den svenska naturen något så vansinnigt.

2008-06-19 @ 22:51:41
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: Martina

Ni verkar ha flyttat till ett superbra område!

Verkar som ni och barnen trivs också:)

Ha en trevlig midsommar så hörs vi i veckan!

KRAMIS

2008-06-20 @ 00:08:32
URL: http://varanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0