Cykelturen,,,

i måndags bar de i väg till Alsike för att hälsa på
Sofia och barnen i deras nya hus det flyttade
en månad före oss

Visste inte om Elliot skulle klara cykla hela vägen
säkert 4 km men det gjorde han galant det var lagom
uppför och nerför,,på vägen såg han 3 Pettson&Findus hus
då var det extra spännande.

Deras hus var så fint alldelese nybyggt och
modern planlösning verkligen fint
Men på vägen dit började jag må så himla
illa så efter ca 2 timmars besök slutade
med att jag spydde:-(
Usch 1 vecka efter Elliots kräk attack så
fick jag och därefter Marcelo och Vega
också,,så mitt i flytt kaos å allt har vi haft
magsjukan,,,ja vad säger man

Men nu har vi återhämtat oss och tar nya
tag så i dag skall vi börja lägga in nya
golvet i vardagsrummet så vi får ett rum
färdigt,,kul kul

De blev lite kort i från våran korta visit hos
sofia men bara på de minsta,,,Vega var
så kramig o pussig med Hugo,,,så jag
hoppas för all del att vi inte smittat ner dem
med hemsk magsjuka,,,,

   
                      

Kommentarer
Postat av: Christine & Alice

Stackars er som varit sjuka mitt i allt! Alice är sjuk nu...men såå otroligt fin vega är i lugg!! hon ser jätte stor ut och håret ser så tjockt ut!

kram frås oss

2008-06-15 @ 20:00:18
URL: http://myalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0