Tack för,,,

hjälpen,Leo
Ja jag kan ju inget om datorer än att kolla mail,googla och
blogga så klart

Men Marcelos bror e ett data proffs och jobbar så
webdesigner som ni ser har min blogg blivit
finare än någonsin,,,TUSEN TACK

Det hade den aldrig blivit utan Leos hjälp å det
e ju så fint rosa & svart,,,eller vad tycker ni!?


Här e Leo som gjort min blogg så fin vi hade lite delade
meningar,,men jag fick lyssna på proffset annars hade
nästan hela sidan varit neon rosa om jag hade bestämt,,hihi

Kommentarer
Postat av: moster

Kanonfint svart och rosa....

Hälsa Leo att han är duktig!

Kram

2008-07-18 @ 21:31:27
Postat av: Kajsa-Lisa

Jättefint!

2008-07-18 @ 23:16:03
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: Malin Wall

Kanonfin!!! ÄÄÄÄLSKAR också rosa!!!! =)

2008-07-19 @ 06:54:13
Postat av: Martina

Vad har hänt med bloggen?

Jag ändrade också lite på min blogg så helt plötsligt så var det tillbaks..??

Skumt..

2008-07-19 @ 22:52:12
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesnyggt men kanske lite svårare och se kommentarerna med grå bakgrund annars super-duper. Mycket fina kort på barnen/mormor

2008-07-22 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0