Kvällsdopp,,,

När jag kom hem efter jobbet åkte jag & Elliot till Brunnby badet
Så Elliot skulle ta sig ett kvälls dopp vi var nästan helt själva
det var jätte mysigt vi hade me oss kvällsmörgåsen det blev
en del lek i sandlådan sedan sprang han omkring i 190 runt
runt tills efter 30 min han vart trött
Själv passade jag på att kolla i ny H&M katalogen som hade
kommit,,,men ack så besviken jag vart jag tycker det har
tappat stinget,,,kände inte att det var något som skulle
beställas
Härligt att det väntas sommar väder framöver det har inte
varit många bad dagar hittills.











Måste säga att det känns otroligt underbart att ha knappt 5min till sådan fin
badplats :-)

Kommentarer
Postat av: D & E

LJUVLIGT! Förstår att det är underbart att bo så nära vattnet! Ni verkar ha det så mysigt hela tiden du och din familj! /Dèsirée & Elise

2008-07-22 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0