Blomster i mängder,,,

nu äntligen har mamma fått lite blomster
planterat

4 mini rosor har fyllts på i rosrabatten i
rosa så klart

3st  blomlådor i rosa & vitt

3 st "hängisar" på väggen

två blom bollar i kruka på marken och oj vad fint
och mysigt det blev :-)

En ansiktslyft för fram och baksidan man vill ju göra
om framsida och baksida med ny trall och altan men
det får vi göra nästa år det får duga med lite blomster
tittade också på utemöbler men den enda som föll
mig för baksida var svindyr och otympling för
förvaring under vintern,,,så den får jag glömma


  



   

Så fint med rosa ,,,,rosa blommor,,,me like

Kommentarer
Postat av: Martina

Se så fint ni fått! Det är så fint med rosa o vita blommor! Åhh rosor, i love:)

2008-07-15 @ 09:55:27
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: D & E

Vad fint det blev! Och vilken snygg uppfräshning av bloggen du har gjort! Gillar kontrasterna med rosa och svart! /Dèsirée & Elise

2008-07-17 @ 22:28:00
Postat av: Martina

Vad snyggt du gjort på sidan!

Jag vill också men jag vet inte hur man gör.. Måste ta reda på det.. Kram kram

2008-07-18 @ 12:43:36
URL: http://varanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0