Charm trollet,,,

Vendela var med sin mamma och hälsa på oss idag
Det blev lite smörgåsfika med glass och spelet Dora som
Elliot helst vill spela 100gr om dagen
 och en lite lekstund ute på gården
Vendela prova Vegas outfit se här på korten så otroligt
söt man får bli,,men vi
sakna Rasmus vendelas storebror som var hos
sin mormor och kurera sej mot feber
Krya på dig Rasmus vi skickar dig här MASSOR
av kramar och hoppas att vi ses snart!!!

I dag lyckades Vega få ur soja flaskan ur kylskåpet och
den slog i golvet och sprack
så det vart 1 liter soja över köksgolvet i dag,,,det var
inte allt för lätt torkat och lukten e inte heller det
roligaste,,men Vega tyckte det var roligt,,,rackarunge

           

image520

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag önskar att jag hade fått vara med er och lekt och spelat dora med elliot. Jag saknar dig Elliot och hoppas jag blir frisk snart så vi kan leka. Många kramar Rasmus

2008-01-10 @ 20:03:16
Postat av: christine & alice

undra om man inte ska smyga sig in hos er när ni sover och sno Vegas jacka..

2008-01-10 @ 20:13:49
URL: http://myalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0