Nu skall vi flytta,,,,

till Argentina,,,,,nej jag bara skämta

Vi flyttar från Uppsala  lite närmare pappas jobb och detta sker om
3 månader,,,spännande,,,vi skall
nu bli Knivstabor

Allt blev klart och påskrivet för 1 vecka sedan
Helt overkligt nu har vi smält det i en vecka så i dag
var vi där och kika och speja runt i området och knäppte kort

Och Elliot har hittat en favorit klätter ställning med
klätter vägg typ 30 meter i från vårat hus

Vi skall flytta till ett radhus område och det känns så kul
det är första gången vi köper något vi har tidigare bara
bott i hyresrätt,,,jag börjar väl göra mig av med mina sista vuxenpoäng
som finns kvar,,,hahahah

Det kommer att bli så bra så eftersom man hinner renovera som
man vill ha det,,,nu finns det massor av ideer i
huvudet sedan får vi se vad tiden räcker till

Med härligt med skog runt omkring och det verkar
vara fullt av barn i området så det skall bli
SUPER för Vega o Elliot



     

        


image874

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Grattis! Vad roligt. Vi var inne och tittade på bostäder i Uppsala i går, men bara för skoj skull, tyvärr.

2008-02-25 @ 15:05:55
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: Frida och Molly

Fy va kul att ni fick radhuset i det området tillslut. Spännande tider ni har framför er :-)

2008-02-25 @ 21:41:07
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut! Värsta lekplatsen:) Där kommer ni trivas tror jag:)

2008-02-27 @ 22:09:06
Postat av: Familjen Carlsson

Grattis, Grattis!

2008-02-28 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0