Marie Picasso rocka loss,,,

Min syster och jag bjöd våran mamma som fyllt år på konsert med
Marie Picasso på konserthuset
Först var vi och åt på Marco`s på övre slotts där vi åt
fiskgryta med aioli och bröd och ett lite lyxigare vin och
dessert
Det var underbart gott och detta ställe kan varmt rekomenderas

Sedan var det dags att se Marie på konserthuset det var långt över
förväntan otroligt bra,hennes röst är fantastik och hon var imponerade bra
För ett ögonblick fick man lusten att ´bli "sångerska" me en röst
som lyfter tak,,,så det e jag glad att vi inte missa
Hon bjöd verkligen på sig själv och hade en otrolig utstrålning och
2 extra nummer dessutom
Jag tyckte låten "It`s over know" var bäst man fick gåshud
jag förstår nu Idol juryn som stod handfallna för
denna tjej,,,även om jag själv höll på amanda i finalen
Måste jag medge att denna tjej vaar en värdig vinnare
har aldrig hört någon sjunga så bra live



image663

Det sånt här som småbarnsförälder man skall göra lite oftare god mat och en upplevelse
med gottsällskap,,,Tusen tack för en mycket trevlig kväll,,,Nu måste vi genast börja planera
in nästa upplevelse,,,,,Natti Natti


         

                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen i efterskott.
Din kund Kicki

2008-02-04 @ 09:50:32
Postat av: Anonym

Nu grattade jag ju din mamma....Läste lite fel, trodde det var du som fyllde.
Kram / Kicki

2008-02-04 @ 09:52:03
Postat av: ylva palm

Tack för det Kicki - det gör inget att du läste fel.
Jag måste ännu en gång tacka Malin o Jannike för denna härligt trevliga seneftermiddag och kväll - det var verkligen lyckat. Men det bästa av allt var nog att även Malin gillade Marie P fast det lät inte så när hon vann men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Dessutom lät det så otroligt mycket bättre än i TV och det verkar vara en mycket fin tjej. Tack än en gång - nä nu ska jag lägga på skivan igen - vad sägs om -"It´s over now" Malin?

2008-02-04 @ 14:38:20
Postat av: moster

tusen tack för igår det var kanon kul...
marie var jättebra:-)
sov gott hörs i veckan

2008-02-04 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0