Ett tu tre,,,,

stolt storebror drar sin syster i vagnen på väg till dagis
Sessan sitter varmt och skönt i sin super rosa vrålåk,,,,,burr i dag var det minusgrader hon vill absolut
inte ha vantarna på sig och inte mössan heller för den delen,,men den har mamma knäppt fast:-(

Titta mamma snö,,,ja inte riktigt men frost

Vega på äventyr,,,ja jag skall ta mig ända bort till fönstret
YES det här e ju super kul
Titt ut ,,,någon där??Vad man ser bra ut när man går i stället
Hej mamma,,du e väl kvar!?
Se vilken stolt gående tjej,,oj vad lik jag var min mamma på det här kortet
HJÄLP vad plötsligt trött jag blev,,,det tar på krafterna att gå
Tungan rätt i mun,,den åker gärna ut när jag övar mig på gå

Ja efter denna "långpromenad" åt jag en väl behövt lunch och Kiwi
Mitt första möte med en Kiwi,,,hmf lite annorlunda,,,men gott
Mums
Nej men STOPP här de e min,,jag vill ha MERA!!!

Kommentarer
Postat av: erika

Åhh, vilka söta kort ! De var ett tag sedan jag kikade in på bloggen..sååå söta. Vega blir bara mer o mer lik dig, särskilt när hon kör "the dancemove". Tänk att hon snart blir 1, helt otroligt ! Puss på er, vi ses på onsd !

2008-02-17 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0