Ett sådan bestyr,,,

att bli kalasfin
I fredags var vi på kalas hos Alice och när vi skulle gå
skulle Vega för första gången ha riktiga skor
Så hon fick ärva sin brors första sko
Men hon lackar ut fullständigt och totalt dissar
skorna,hon rullar runt på golvet och vill absolut
inte ha dem på
Men vad skall Jag göra!?
Sorry Vega men skor e bara ett måste,,de e bara vänja dig
och efter 5 minuter så gick det bra

-Men vad e det här?
-Nu blir ja riktigt sur,,,dessa vill jag inte ha
-Helt värdelösa de går inte ens att stoppa i mun inte heller ätbara
-Jag tror ja blir tokig
-Jag vill inte JAG VVVIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLL IINNNNNNTTTEEEE
-OK jag ger UPP
-Det är rätt OK med skor trots allt ;-)



Att lägga sig på golvet och grina när man inte får sin vilja igenom,är det någon
som känner igen sig???
Jag minns att jag själv är skyldig till det,,,men det jag däremot inte minns att jag bara var
1år gammal,,,alltså detta kommer att på gå i många år framöver,,,hhahahaa,,,nej
jag vet inte om jag skall skratta eller gråta,,,hahhahaaa

Kommentarer
Postat av: D & E

Ja, men så underbart beskrivet i ord och bilder! Är det så det kommer att vara framöver stundvis? Jag antar att det inte bara sko-tvister som väntar mig???
*skratt* /Désirée

2008-02-24 @ 15:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0