Djungel kidsen,,,

Här e mina juveler i sina pyjamas det fick i julklapp
Det är faktiskt första gången jag fått köpa ett nattlinne,,,så sött
Men jag vet inte om det var så bra efter som hon inte vill sova med
täcket kändes hon kall om det runda härliga låren

                               


image652


Vilka sötnosar det e inte lika lätt längre att fånga dem tillsammmans på bild oftas
tittar lillesyster på brosan och det blir bara hennes bakhuvud med eller så sticker
hon i väg på annat


                

image657
image658

Mamma har en förkärlek till pyjamaser det e ju så gosigt,,,mamma måste ut
och leta någon lika fin

Natti natti kramar från oss "djungel kidsen"

Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Vilken mysig pyjamas och nattlinne!!! Oj oj oj, så snygga dom var. Och dockvagnen med kronan på väckte ett ha-begär hos mig =) / Dèsirée

2008-02-03 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0