11 månader,,,

gammal e nu våran sessa
Tänk att mindre än en månad du blir 1 år gammal detta första år har gått med
en rasande fart


Vega berättar:
Nu kan jag gå men jag föredrar att sätta mig ner efter några steg och jag går
längsme väggarna
men med två saker i mina händer jag glömmer jag att hålla mig i något
så mitt stegrekord e nu 10 steg alldeles SJÄLV

Min favvo leksak just nu är min fina telefon som jag fått av
morfar o Bibbi den e jätte kul att lägga på örat och säga
da ddadad
och ler mitt breddaste så mina två nedersta tänder sticker ut så
där charmigt
och så e det extra plus för att den kan låta

Jag äter inte lika stora portioner mat längre men jag gillar det mesta
men dissar mer och mer barnmatsburkarna

Jag har fått starkare vilja och jag är OMÖJLIG att klä på och BYTA blöja,,,det e värsta jag vet
min mamma ser framemot att sommaren kommer och jag behöver
förhoppningsvis max 2 plagg

Men jag GILLAR att gosa och kramas och leka,,,jag e så nyfiken på världen
nu så jag drar upp alla lådor och skåp jag kan nå och för det mesta stoppar jag allt i
munnen,,,här i veckan hade jag stoppat en av min
brosas pärlplatte pärla i munnen och den hitta pappa fast sutten i en
av mina gaddar,,,vem vet hur länge den suttit där,,,10min,,,1timme,,,5 timmar
ja fast satt den ordentligt men pappa fick till slut bort den,,men snäll som jag
är sade jag aldrig till




Jag gillar att leka med stapeln med bollar som jag fått låna av
min snälla kusin Felix
Sedan har jag 2 underbara snutte filtar som jag absolut INTE kan
sova utan och dom brukar jag bita så där härligt i ,,,för ibland
kliar det så mycket i munnen

Jag vill gärna vara nära min mamma och helst i SAMMA rum
jag drar henne i kjolstyget för jämnan



Jag tycker det roligat om jag får äta SJÄLV men jag matar gärna er andra
i bland får mamma o pappa lägga mat på min sked men sedan vill
jag absolut ta skeden till munnen själv

image729

Jag älskar musik o dans och klappa händerna i takt och så har jag fortfarande alla dessa härliga
grimaser,,,se här vad roligt jag och vilken inlevelse jag har,,,haahahhaha

Jag sover ca 12 timmar men vaknar i bland av hunger denna laktosfria vällingen e inte
så mättande för en så stor tjej som mig,,,men lite vaken nätter kan väl mina föräldrar få öva på
,,,hahahha
jag som har sovit som en stock nattetid sedan jag var 1 månad gammal,,,hhahahah
JaJaJa de överlever nog

Jaha det här var lite uppdatering av MIG som 11 månader gammal nästa riktiga uppdatering
blir jag 1 ÅR ,,,,de ni

KRAMAR VEGA

image730

Kommentarer
Postat av: Martina

Tänk att Vega blir 1 år!!
Så fina bilder!! Hr du funderat på scraapbooking?

2008-02-12 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0