Min modellkille,,,,

Elliot är som det mest naturliga och sötaste på alla foton
man tar på honom
Han ler brett och charmar med sin underbara
blick,,,en riktig modell

Så fotogenisk ,,,undrar var det kommer i från!?

I allafall tror jag han kommer få ett ras tjejer
efter sig i framtiden,,,fast det klart,,,det har
redan börjats,,,olika teckningar dimper ner
i våran brevlåda,,,från någon!?,,,,,13åriga
tjejer överröser honom med komplimanger
på badet i somras,,,och fullkomligen dog
för hans vackra ögon,,,tjöt helt hysteriska,,,
,,,som tur var tog han ingen skada eftersom
han inte riktigt förstod vad det tjöt om,,,,men
han kommer på snart förstå och höra vad
tjejrna tycker och tänker.,,,,och antagligen
tycka de e (skit) jobbiga.

I dag hade jag bilen till jobbet för att hinna köpa
mat och lite bubbel till nyåret.

Så klart handla jag upp presentkortet som
barnen fick av Britt-Marie och denna gång vart
det nya kläder till Elliot

Elliot var sent uppe i dag och väntade på
mig och blev överlycklig för sina kläder
Slet upp grejerna och så skulle han prova
det med detsamma, han är klädtokig.

Undrar var han fått det i från!?,,,hmmf

Det turkosa jeansen och motorcykel
tröjan får bli tiill nyårsafton och skjorterna
till blå jeansen framöver.
TUSEN TACK BrittMarie för det fina
presentkortet här e resultatet.






Elliot tyckte jeansen var extra bra för man fick sig en visselpipa och nu har
hans jeansförråd fyllts upp,,,han vill nämnligen bara ha Jeans på sig om
man skall lyckas få på honom ett par mysbyxor får man säga: Att alla
jeansen verkar vara smutsiga....så kanske det går.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken kille!

Var ju jättefina, kul att du hittade nånting.

Ha en bra dag, kram

2008-12-30 @ 07:29:14
Postat av: D & E

Snygg motorcykel tröja. Super cool verkligen!

2008-12-30 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0