Speja runt omkring,,,

det dagis barnen börjar på nästa vecka

Jag och Vega gick en promenad för att kolla in läget
inskolningen börjar nu på onsdag,,,spännande



  



   

Jag glömde tala om att Vegas docka var med på promenaden hon har
ännu inget namn,,,vi får se vad det blir
Men hon var väldigt noga med att hon skulle hålla henne när jag
drog vagnen.
I morgon skall vi gå och speja igen alla 4:A plus dockan(säkert)

Dagiset ligger i ett radhusområde med skogen bakom och härliga ängar
mycket grönt och natur,det passar perfekt för ett dagis.

Mammas överläpp är inte bättre lika svullet,dunkar,stramar och bultar
jag har gått på ipren hela dagen mot smärtan så fort någon sett
mig på gården,,,men vad har hänt med din mun,,,frågar barnen
jag skrämmer väl livet på dem,,,,jag ser ut som ett freak

Dessvärre missade vi pga av detta min kusins barnsdop så trist
att inte kunna dela eran stor dag men vi tänker på er och tur
att vädret vände ni som hade erat dop i utomhus:-)
Vi kommer när mamma e bra igen med era presenter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0