Roda som lingon,,,,

I dag har vi varit pa playan HELA dagen vi har haft en sadan
mysig dag
Vi har ocksa provat tunnelbanan det gick bra,,men lite
otackt med alla vaskryckningar

Nu brinner varan hud vi e roda,vara bleka ben har antligen fatt
farg,,,,det blir defentivt playan i morgon med,,,
Vi lag dar med skvallertidningar en och annan kall ol och
titta hur barnfamiljernas foraldrar sprang upp och ned i sina
solsangar och den ena barnet vildare an den andra
Och dar log vi och sma log och kande igen oss ocksa ar
ddet en "kopia" av Elliot runt 2 ars aldern,,,da knep det i hjartat

Saknar er dar hemma men nu skall vi ducha och ta
oss ner pa Las Ramlas(den storsta affars gatan) for
att shoppa och ata,,,kram pa er sa lange
Det kommer uppdateringar under resan hotellet
har fri internet,,,kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Förstår att du saknar barnen, jag blir likadan själv, men vi vet ju i efterhand att det är nyttigt och komma iväg några dgr från allt slentrian.

Här hemma är det som höst helt plötsligt, har varit på inskolning idag och det var fleacedress och regnkläder som gällde.. Du missar ingenting här hemma i allafall!! Njut av solen o paraplydrinkar, hälsa!

2008-08-05 @ 15:34:58
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: Malin Wall

ååååååååååååååååååå låter fantastiskt!!!!

Njuuuut, för här är det som sagt var HÖST redan!!! =/ Men jag har ju mina 2 semsterveckor i spanien som morot längre fram,,,, =)

hälsa kusinen min! STOOOOR kram på er!

2008-08-05 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0