Renovering,,,,

Åh nu händer här grejor i helgen vi har rivit ner hela Elliots tapeter
i hans rum så han bor nu i Vegas rum på en madrass på golvet
Han tycker det är jättemysigt att få sova i syrrans rum kanske inte
lika mysigt när hon väcker honom med sin ljuva stämma,,,



Vi har också hunnit rivit ner tapet i hallen,,,vilket tidsfördriv men snyggt
kommer det att bli med detta underjobb.

Elliots rum när det gamla tapeterna är nedrivna och suck vad mamma
har svårt att bestämma sig vilket som skall få bli Elliots nya
tapet,,
 


Och i dag har pappa(morfar) varit här och trollat bort valvet
till köket,,,och det vart så MYCKET bättre jag njuter
av att slippa se detta valv något mera,


Nu är öppningen till köket större breddare och högre
och jag är så himla nöjd,,,,TUSEN TACK PAPPA/MORFAR
,,,du är så duktig som gör så fint.



Vi har också bestämt tapet till hallen men det får ni se
längre fram

NATTI NATTI KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Martina

Shit vart hittar Ni orken till allt? Vill veta för här hemma står det verkligen stilla, det är knappt så man orkar dammsuga:)



Jag har ändrat i min nya blogg, nu tror jag vem som helst bara kan lägga en kommentar.. Prova o se om det är lättare nu..

2008-08-27 @ 18:34:29
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0