Jag kommer SAKNA min,,,

UNDERBARA familj
Inget går upp i att få umgås med sin familj att vara tillsammans
alla fyra men i denna intensiva tid där barnen är små så behöver
vi vuxna få "vila" upp oss

att ta igen lite vuxen liv som att få sitta 3-4 timmar på en resturang
och avnjuta en 3 rätters i lugn i ro
eller
att ligga i en solsäng i timmar när solen hettar
eller
att få shoppar i 1000tals timmar
eller
att fika i långa stunder
eller
att inte behöva passa sovtider o måltider
eller
sova lite och orka mer
eller
sova hur länge man vill
eller
bara göra vad man själv vill att välja helt
själv vad man känner för just i nu läget

Ni själva kanske eär föräldrar eller kommer bli föäldrar eller
morföräldra förstår vad jag menar
och även ni barn kanske kommer att bli föräldrar då ni
kommer förstå att man uppskattar helt vanliga vardagliga
ting som dessa
men inget är bättre än att få vara med sin egna familj

Ta vara på livet även om man är har blivit mamma är otroligt viktigt
det e ju alltid barnen som kommer i första hand men nu
kommer 5 dagar bara för oss mammor,,eller hur,erika!?
och nyttigt att få sakna varandra

Att vara i en huvudstad får passa barnen när det blir större
och nästa resa får bli tillsammans där det får vara anpassat
efter våra barn

Men som ni förstår kommer jag att SAKNA dem så se bara här
hur underbart söta de är min finaste familj som jag älskar


Min man som kan göra mig galen i bland men som jag är
så galet kär i,han gör mitt liv,,,älskar dig så,,,PUSS&KRAM








Nej nu skall mamma packa innan Vega vaknar i från sin vila,,puss på er

Kommentarer
Postat av: Marcelo

I said i loved you but i lied, because this is more than love i feel inside, i said i love but i was wrong, becouse love can never ever feel so strong, i said i love you but i lied.

Out of my dreams and into my life, you are the one.

I need you for ever.

Jag älskar dig.

2008-08-03 @ 10:00:47
Postat av: Martina

Åhh vad gulligt av dig Marcelo!

2008-08-04 @ 14:18:51
URL: http://varanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0