Vegas första "gå skor",,,

Tusen tack mormor för mina fina skor jag fick av dig KRAM VEGA

image1360

Vega fick pengar av sin mormor på sin födelsedag för att köpa sina första riktiga gå
skor och här e dem,,,det var inte lätt att hitta rätt storlek till denna dam men man skall
aldrig ge upp,,,för titta vad vi hitta
Så underbara det matchar 99% av Vegas outfits,barnvagnen,dockvagnen och hennes bil
ja det kan ju inte bli bättre
Se själva här e sessan med sina nya skor o ny outfit(som ni alla har förstått har mamma
drabbats av rosa sjukan,,men så e det,,,bara det e på rätt sätt och rätt rosa såååklart!!)

image1361
image1362
image1363
image1364
image1365image1366

I dag fick mamma sluta redan kl 14 för pappa & Elliot skulle hinna till simskolan,,
i dag är sista gången på denna termin ,,,
Det var skönt att sluta tidigare,,,igår var jag på färgkurs på kvällen direkt efter jobbet
så då hann jag inte ens träffa mina juveler,,,snyft,,men idag har
jag fått massor av mys&gos och tusentals kramar,,,tänk vad det e underbart att få vara mamma
till mina rackarungar ,,,PUSS på er mina gullungar!!




Kommentarer
Postat av: Viika

Nej, vad söta skor!! :)

2008-04-08 @ 17:12:33
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: D & E

Vilka snygga skor!!! Åh, tröjan...det är ju "fem myror är fler än fyra elefanter"-elefanten. Hur snygg som helst. En sån vill jag ha till Elise! Har du fått den eller köpt den? /Dèsirée

2008-04-08 @ 19:42:40
Postat av: Martina

Shit vilka söta kläder, vill ha till mina barn!!
Finns de i större strl tro? Ska kolla på hemsidan..
Och skorna var hur coola som helst:)

2008-04-08 @ 20:15:45
Postat av: Christine & Alice

Gullunge, gud så söt du är jämt! Och vilket flyt din mamma har som fick tag i dom underbara kläderna, allt är slut på deras hemsida...kram christine!

2008-04-08 @ 22:21:38
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Martina

Båda tjejerna har samma storlek, 98/104.
Hoppas de fyller på lagret för det verkar ju gå åt:) Hoppas du hittar till Vega också..
Kram kram

2008-04-09 @ 08:53:08
Postat av: D & E

TACK Malin för tipset om kläderna. Jag skyndade mig till Lindex idag efter babysången. Christine och jag hittade iaf lite plagg i strl 86. Min lilla skrutt är ju fortfarande 68-74, men det kommer en dag....då strl 86 kommer passa som handen i handsken =). Tack igen!

2008-04-09 @ 12:32:07
Postat av: Kajsa-Lisa

Supersöta skor! Jag är så avis på er som kan köpa Fem myror-kläderna. Jag får nog skicka iväg mamma och shoppa lite.

2008-04-10 @ 10:03:53
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: Mormor

Jättesöta skor och storleken verkar ju passa fast det var väl svårt att få tag i rätt storlek? Min moster sa alltid "Vacker blomma har stora blad" vad hon nu menade med det?
Hi, Hi - riktigt söta vår och sommar skor
Puss mormors stora jänta

2008-04-11 @ 07:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0