Tusen Tack,,,

I veckan var Alice mamma på salongen med massa paket
som Vega fick för att hon fyllt år,,,TUSEN TACK
Så mycket fina Hello Kitty leksaker och jätte bra till sandlådan
det behövede hon,,ni e för goà

Sedan kom mormor in på salongen med vårpresenter till Vega
och Elliot,,,så när jag kom hem i från jobbet i fredags hade fullt
med present öppning,,,,som tur var fick Vega hjälp av storebror

TUSEN TACK mormor Elliot e super nöjd över sina fina kläder
och lever i sina jeans shorts,,,Vega kommer att bli så söt i sin
klänning:-)





image1494
Se vad glad jag blev för mina fina rosa vattenkanna,tusen tack Alice min vän!!

image1495
Åh vad kul med presenter,massa nya leksaker :-)

Kommentarer
Postat av: D & E

Vilka underbara bilder på Vega. Hon ser så lycklig ut.Och hon har verkligen charm den lilla tjejen!

2008-04-29 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0