Lollo&Bernie,,,

image1386image1387image1388image1389image1390image1391image1392image1394


Elliot har hunnit träffats Lollo&Bernie 3 gr i sitt liv sist var han 3 år gammal och han
tjatar än

-Mamma när skall vi träffa Lollo&bernie igen!?
-Vi packar väskorna nu och åker,,snälla mamma

Han glömmer aldrig sun vings Lollo&Bernie vi måste bara träffa dem igen
någon gång,,,just nu känns det som en dröm
sol,bad och semester,,,dessa bilder är i från
Kreta den bästa sunving resan vi har varit på och Elliot e här 2år gammal
Denna resa fick han sin första klubba(godis) för att han skulle sitta
still extra länge när vi var ut och åt på kvällen,,,ja semester
mede barn är ju lite skillnad än tidigare,,men också så
underbara minnen och upplevelser,,,vi längtar hela
familjen på en tripp framöver står högt på
önskelistan.

NATTI NATTI NATTI



Kommentarer
Postat av: D & E

Ljuvliga bilder som bringar fram soliga semester minnen! Fick mig verkligen att längta efter sol, värme och några härliga dagar med familjen! /Désirée

2008-04-16 @ 23:24:25
Postat av: Kajsa-Lisa

Härliga bilder! Jag blir sugen på semester jag med här där jag sitter och tittar ut på regnet.

2008-04-17 @ 08:37:33
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0