Familjens näste,,,

fotbolls stjärna!!!

Nu när pappa är hemma på heltid så blir det så klart
mycket fotboll
Vega har alltid gillat bollar och tänk vad kluriga
en boll kan va så fort man får tag i bollen så
vill den rulla i väg

Här är bilder i från helgens fotbolls säsong,,haahha


image1303

Det är kul med fotboll lite svårt i brosans galonbyxor som jag fick låna eftersom mina var
så smutsiga,,lite väl långa


Elliot in action att få ta fram polis bilen,vattenpistolen och fotbolls skorna efter vintern
är ju helt klart vårtecken

Storrensning i förådet inför flytten!!



Lördagens loppis var givande
Sofia o jag skulle vara där en timme före för
att packa upp sedan var det loppis i 3 timmar,,vi tänkte det
droppar nog in några
stycken i börja så blir det mer omer,,men när
dörrarna öppnades så explodera
det med människor jag hann ta lite kort innan och efter men där emellan var
det fullt upp

Det minsta storlekarna gick sämst men för 1 år och uppåt ,vart folk galna
slet och drog,,byxor Elliot
vuxit ut var det krig om,,,2 första timmarna var så
intensiva sedan dog det ut sista timmen
Då sålde vi ut alla plagg för 10kr styck då var det verkligen att fynda

Men man kunde sälja för 10kr,20kr,30kr min gamla babybjörn 200kr
osv men chockad blev jag när jag räknade mina slantar

Jag blev 2000kr rikare efter jag räknat bort hyran för borden

Så de pengarna får gå till nya soffan,,,ni skulle se vårat
vardagsrum nu,,de e tomt


Sålde våran soffa på blocket så där står en tältsäng nu,,hahahahaa

Kommentarer
Postat av: Frida och Molly

Va kul att det kom så mycket folk på loppisen. Lite extra slantar är aldrig fel.. hoppas ni hittar en schysst soffa till nya vardagsrummet nu då ;-).

2008-04-03 @ 09:52:07
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: Kajsa-Lisa

Gud vad smart med loppis. Jag önskar att jag hade kunnat vara med. Jag har en hel garderob full med avlagda kläder. Det ska bli kul att få se nya soffan! :)

2008-04-03 @ 12:23:37
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: Martina

Fasiken vad kul att det gick så bra på loppisen! Nästa gång vill jag också sälja, mina tjejer har båda 98/104 nu så jag har hur mycket som helst att sälja..
Köper ni soffan när ni flyttat in eller?
Du ska se hur det ser ut hemma hos oss, vi sover i allrummet däruppe bland garderober o allt. Nu är tapetseringen färdig o golvet ska vi köpa o lägga i helgen.. Kram kram

2008-04-03 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0