Hösten faller på,,,

En del undrar -Vad gör ni hela dagar när man är mammaledig?
Frågan kommer nästan aldrig nu sedan man blev 2 barnsmamma, jämfört när man hade 1barn,
 hur kommer det sig!?Förstår folk att man har fullt upp med 2 barn är det ngn skillnad på 1barn
eller att ha 2 barn ???
Nej tiden rinner i väg lika snabbt som tidigare,,,men här på "rackarungar" kommer du kunna följa
oss,Vad gör vi hela dagar,Hur stora vi blir,mammas alla foton på sina juveler osv
Jag fyllde denna månad och fick en ny kamra av min man så om jag hade sjuhundrade kort att visa
förr så är det ingeting mot nu,,,,så passa på och njut av dagens aktivitet
Höst bus bland blad som har alla höstens härlig färgar,e dom inte för goa!?
Kolla in Vegas asmysiga retro mysoverall som slår alla rekord "live",,,nattikramar Lafamilia

image1image10

Kommentarer
Postat av: christine

åh så roligt att du skaffat blogg!! vilka underbart vackra barn du har, vegas overall är helt bedårande, var har du fått tag i den?! vi kommer följa er varje dag. vi ses på måndag!
/christine och alice

2007-09-27 @ 23:18:01
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Maria

Hållå!
Vilka mysiga kort :-) Kände genast att jag skulle vilja kasta mig ut i löven i stället för att sitta och häcka på jobbet. Kram på dig och familj. Hoppas vi syns snart.

2007-09-28 @ 08:30:12
Postat av: Therese

Morrn morrn!
Gud va skoj, en bloggande Malin! Pussa go´bitarna från mig. Massor av kramar

2007-09-28 @ 09:04:11
Postat av: frida

Ååå va kul å se dina söta små guldklimpar. Jättefina bilder och Vegas overall är urläcker. Roligt att du skaffat blogg. Själv lyckas jag inte uppdatera så regelbundet ;) kramkram frida

2007-09-28 @ 15:20:09
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg o super fina kort ! Man blir ju lite sugen själv o börja blogga... Tack för senast föresten o pussa de små.
Ses snart, tänkte höra om du o marcello har ngt för er lör den 3nov. Vi kommer till Uppsala då o det vore kul att ses alla 4. Goodnight / Erika

2007-10-01 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0