Till Vega i från Mamma,,

Nu är den färdig Vegas Åkpåse som jag började sy i går,,det e några detaljer kvar ,  Jag lyckades
sy en sitt dyna tidigare så nu gav jag mej på en Åkpåse,,men det var ingen lätt utmaning mina
sy kunskaper e inte mer än syslöjden i högstadiet,,,
Men två nålar till symaskinen gick av och till och från var jag färdig att kasta den ut igenom fönstret,,
men ja lyckades knåpa i hop den,,

Men vart den inte UNDERBAR??

Hon har nu provat den och ser väldigt nöjd ut hon har också hunnit provsmakat den!!!


                      image138image144

Kommentarer
Postat av: christine

du är ju helt otrolig! så duktig du är, det där skulle jag aldrig klara! försöker hitta en riktigt rosa åkpåse till alice, hon har ju en väldigt pojkig vagn så vi måste tjeja till den lite..räcker inte riktigt med rosa skötväska..när ses vi nästa gång?

2007-10-13 @ 20:47:19
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Frida och Molly

Amä ååååååååååååååååå! Vilken sjukt snygg åkpåse! Det är inte klokt va duktig du är som fick ihop det där. Superfint tyg. Det börjar klia i fingrarna. Ska försöka mig på att sy en sittdyna när jag köpt min symaskin. Det är svårt att hitta fina tyger.. men du har lyckats bra med det :-)

2007-10-13 @ 22:20:41
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: Dèsirée & Elise

Vilken snygg åkpåse! Jag blev helt såld på tyget!
Du är kanon duktig som sydde den, det är långt över mina egna ambitioner, men ack vad stolt du ska vara över den!
Lyckans Vega som får ha en sån!

2007-10-16 @ 13:30:25
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0