Mora Träsk rockade loss,,

på Fyrishov och detta ville vi ju så klart inte missa!!
Mp med petter Jag och Elliot var i väg för att se Mora träsk på fullproppat Fyrishov
och det verkligen  rockade

Elliot höll låda första 20min sen var han helt slut och ville sitta i knä,,,vad e nu Detta?!
Jag tror det aldrig har hänt att han e tvungen att ta en "break" och  Petter kom in i andra
halvlek och var otroligt duktig på alla rörelser

Sedan shoppade de en varsin Keps och nu har vi en DVD med fullt av sånger så
är det någon som vill bli nostalgisk ,,
E ni välkomna hem till oss och rocka loss
Denna show är att rekomendera och vi kommer absolut gå
nästa år igen
Man får röra sej och tjoha och sjimma ja sånt som man älskar när
man är liten.
Jag frågade Elliot vad han tyckte bäst om,,
han tyckte krokodilen

Det var ju inget med showen att göra utan en utklädd krokodil före o efter showen
Undrar vad han svarar nästa år???

Sedan var vi till Mc donalds mumsa i oss mat och efter det tog vi en snabbis
förbi Petra,Peter;Jack & Hugos Nya hus i Fornby som de flytta in i igår
det var super fint där kommer det trivas mycket bra och det roliga att vi nu
har gångavstånd:)

                                  


                    image247


                              

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0