I dag har vi haft luchdate,,

Med Eva och Otto som kom på besök till Uppsala i från sin nya stad Malmö
och Mallan med Pelle
En trevlig lunch hos oss det bjöds på lasange,,ja ni ser själva på fotona
att jag fick mer än godkänt av Otto som var en mycket matglad kille!!!
Sen vart den en härlig äppelpaj med mycket vaniljsås,SÅ KLART
Sedan var det dags att hämta Elliot på dagis Mallan o Pelle var med,
vi njöt i höstsolen en stund i lek parken och sen var vi hem och Elliot
riktigt myste med Pelle
Vega hälsar Och TACKAR Pelle för den otroligt fina klänningen hon fick
den kommer på foton i bloggen senare!:)
Tack för i dag oc MERA lunchdater!!!!

Ett citat för drygt en månad sedan:
Elliot säger till sin mamma!!
E: mamma ja vill ha en till bebis
M: men vi har ju redan världens bästa bebis
E: men jag vill ha en till!!
M: ja men du har ju din docka också
E:: Nej mamma jag vill ha en sådan där som Malin har,,EN Pelle
(så det går inte med vilken bebis som helst det ska vara just Pelle!vad gör vi NU)
image28

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rasmus undrar var Pelles coola tröja är köpt???
kram kram

2007-10-03 @ 19:46:03
Postat av: Syrran

Haha vad roligt sagt!!

2007-10-03 @ 20:50:29
Postat av: Dèsirée

Hej,
Hittade din blogg genom Christine & Alice blogg och tänkte att jag skulle kika in. Vilka mysiga bilder du har på barnen och jag måste säga att jag bara älskar den där molnklänningen! Ångrar att jag inte köpte den på me&I partyt du hade på salongen. Hoppas för övrigt att kläderna kommer snart...längtar... /Dèsirée & Elise

2007-10-04 @ 15:49:38
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0