Dunnis party,,

nu har jag varit på mitt 1:a dunnisparty
barnkläder så klart

det fanns många fina saker,,,ja beställde en pyjamas till Elliot det
var verkligen hans färg,,,varm brun
härlig färg
Den blir nog mer använd till någon snygg brunbyxa
och som mys dress under overall,,,Mallan
var också
me och shoppa,,vi e ju bra på det,,,,men Mallan var värst av Alla,,så pelle
kommer bli en riktig rockig
kille,,,efter klädvisning vart det mycket
 go fika,,,Tack för gott fika Martina
Sedan tog vi en sväng till MP för lite tjejsnack och Te Mys,,,,Tack för fikat MP

Här på bild ser ni Elliots myspys dress som jag beställde på dunnisPartyt:)

image164

Kommentarer
Postat av: christine

Hej! va inne på dunnis hemsida nu och dom har ju 70% på alla plagg med döskallar på..ville bara kolla om du visste. halloween special..ha det så bra! kram christine

2007-10-17 @ 22:40:32
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Sanna

Vilken fin brun mysdress till elliot, verkligen cool!! Jag får väl börja hänga med på dom där klädpartyna snart...fast efter bebisen kommit så jag vet vad jag ska köpa. Ses ikväll Mallan...-)
Kramizar Sanna

2007-10-19 @ 08:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0