Veckans citat,,,

I en 4-årings värld finns det mycket som händer i tankarna
och mycket roligt kommer ur denna mun

Mitt charm troll Elliot och jag står i badrummet och mamma
sminkar sig
Elliot är mycket fascinerad över det jag gör med sminket och
vill absolut ha lite glitter o glamour
Och jag låtsas sminkar honom och han glad i hågen
och tycker han e så fin
Men i veckan säger han:
-jag vill också vara mamma
-jag vill inte vara pappa
-Jag vill se ut som dej
(alltså sminka och vara lika galet snygg som sin mor,,jojoman tackar,,fniss)

Denna kväll har väl ingen missat IDOL finalen
Grattis Marie Picasso men vi höll på Amanda men det var väldigt jämnt
Ur Elliots mun
-Mamma mama du kan vara med i IDOL
(så snälla ni håll utkik efter mig i nästa års utgallring men jag undrar
varför han tycker det??? min sångröst eller e det alla fina kläder och
hårstylingar han tänker på)
Är det någon som kommer att vara med i IDOL e det Elliot vilken stjärna
han är på dansgolvet helt livsfarlig,,,MYCKET sydamerikan


image403

Kommentarer
Postat av: jannike

jag ska hålla utkik...
kramisar moster

2007-12-13 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0