Vad e nu detta???

I kväll ville inte Elliot gå och lägga sig,,nej det vill han aldrig
Men denna kväll blev det bestämt efter kvälls smörgåsen
 och sedan i säng
samtidigt som jag själv plockar undan och det eviga städande efter dagen
så äter Elliot sin smörgås
och lindar in pappas mobil laddare i sin vatten mugg
Mamma ser ingenting förns efter Elliot har somnat och mamma
  skall ta städa köksbordet med 1777 st smulor under Vegas stol och 55 st
under Elliots så upptäcker jag denna "sladd inlidning"

Men jag tänker att
 -Var i från får han alla sina ideer och så kreativ han är
Det går bara inte att sitta tills bord och äta det kliar i fingrarna för att göra något
mera av tiden,
Jag hoppas ju med denna blogg att han i framtiden
som äldre skall få läsa om sina på hittiga bus och allt han kan komma på
bara ett dygn

Ett annat bus/hyss denna vecka som skedde med sin pappa
Vi tycker att cocacola och annan läskade dryck kan man få sig
ett glas som fest el lördag
Det är inget vi tycker en 4 åring behöver i sin redan energi
spruttlande kropp det är så mycket socker i allt man kan
äta så dumt att också lära sig dricka socker
Men vad pappa o mamma inte har förstått att Elliot är nu HELA
4 år och reder sig själv
Han har lyckats tagit ur kylskåpet Cocacola flaskan(STOR) och
burit upp den på rummet och gömt den under huvudkudden
Så vill man ha något får man lov och ta det alldelse själv,,fniss

image413



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0